Monday 21 January 2013

Listen,listen,listen,listen,listen,listen,listen..........

Salam semua.....sekarang kan fenomena listen.....saya pun nak merasai fenomena ini....tapi listen saya nie bukan ade kaitan dengan video2 sebelum nie,,,,,,nie semuanya berkaitan dengan Pru bsn takaful...hehehe

Dalam prudential memang sangat sinonim dengan listening......nie lah kata2 dari prudential yang menjadikan syarikat insuran no 1 di Malaysia sehingga tahun 2012.....tahniah!!!!!!!!!!!

 tgk tu.....bila kite lebih banyak listening baru lah kita lebih banyak understanding....ini lah nilai2 yang saya gunakan setiap hari di dalam pru bsn nie....setiap kali saya berjumpa client@ kawan saya lebih banyak mendengar....kenapa perlunya listen???

Listening membolehkan saya tahu apa masalah dan keperluan client untuk memilik insuran,,,,,,,,bila saya tahu masalahnya baru lah saya memahami dan terus menyelesaikan masalah dgn cara terbaik....

contoh dalam kuliah agama.....peh!!!!!!! ustaz azhar!!!!!

kalau kita  tengak ramai rakyat yang sedang mendengar kuliah agama dari ustaz azhar......kenapa listen????? sebab banyak ilmu2 agama yang dapat kita pelajari daripda ustaz azhar,,,,,,,memang kemah keming!!!!! hehe

lastly.....kenapa org selalu kata......lebih baik mendengar daripada bercakap???simple jer,,,,,telinga ade 2,mulut ade satu jer.....hehe....

untuk semua yang belum listen pasal produk2 pru bsn bolehlah contact saya secepat mungkin  di talian 0176652432(hussin) 
terima kasih........

No comments:

Post a Comment